Service & Voorwaarden

1. De Goudse Alarmcentrale

Vast onderdeel van het Goudse Expat Pakket is de hulp van de Goudse Alarmcentrale. 

  • Via deze alarmcentrale kan de verzekerde 24 uur per dag een beroep doen op hulp in noodsituaties (medische zorg, repatriëring, 'direct billing' bij ziekenhuisopames e.d.).
  • Naast deze dringende en spoedeisende zaken zijn er tal van vragen denkbaar die minder urgent zijn en waarvoor De Goudse liever heeft dat u die niet stelt aan de alarmcentrale, maar aan henzelf.
  • Om inzicht te bieden in deze twee soorten dienstverlening hebben we een handig document gemaakt waarin per situatie duidelijk staat omschreven bij wie de verzekerde moet 'aankloppen' met vragen.
  • Vanaf 2022 is de ANWB de Alarmcentrale waar de Goudse voor dit pakket mee samenwerkt.
  • Voor hulpverlenging in de USA werkt de Goudse samen met serviceprovider GMMI. GMMI maakt gebruik van de netwerken van Aetna en Caremark.

2. Direct billing

Wilt u meer weten over de mogelijkheden om rekeningen direct te laten betalen door de Alarmcentrale, lees dan meer informatie hierover.

3. Telefoonnummers

Goudse Alarmcentrale

Wereldwijd, exclusief USA: +31 182 544 557

In de USA:

  • +1 800 694 9832 (toll free binnen de USA) of
  • +1-954-370-4538 (betaald)

4. Instructies

Lees dit belangrijke document met instructies rondom deze verzekering.

5. Hoe kosten declareren?

In het volgende document vindt u informatie over hoe declaraties in te dienen bij de Goudse:

Declaratieformulieren.

6. Voorwaarden en verzekeringskaarten

Voorwaarden Goudse Expat Pakket

Verzekeringskaarten Goudse Expat Pakket